Loading…

Mechanik Warszawa

Serwis Sprzętów i Pojazdów w Warszawie
Kontakt Mechanik i Elektryk
Dlaczego WIEDŹMIN 4 na UNREAL ENGINE 5 to dobry pomysł?

Dlaczego WIEDŹMIN 4 na UNREAL ENGINE 5 to dobry pomysł?



To już oficjalne – powstaje nowa gra osadzona w świecie słynnych wiedźminów. Nowa saga za którą ponownie odpowiada …

Importowane z Youtube

31 thoughts on “Dlaczego WIEDŹMIN 4 na UNREAL ENGINE 5 to dobry pomysł?

  1. Moim zdaniem to stricte biznesowy pomysł – po co robić silnik skoro można taniej wziąć gotowy? To niestety typowe myślenie managerów w korporacjach i nie bez powodu, bo ma to oczywiście biznesowo sens. Sęk w tym że nie da się wziąć generycznego silnika robionego pod "wszystko co tylko chcesz zbudować" i zrobić na tym grę która będzie najlepsza na rynku w danym gatunku. Po prostu do takich rzeczy trzeba zrobić bardzo konkretne optymalizacje na poziomie silnika aby wyciągnąć z maszyn wszystko co tylko się da.

    Dlatego niestety mój hype co do przyszłości CDPR i Wiedźmina ulotnił się z tą informacją, po prostu ich ambicje już na starcie są za niskie by dorównać do wysokiej poprzeczki jaką zawiesili Wiedźminem 3.

  2. Zabrakło tego że sceny które przedstawiałeś są stworzone przy użyciu assetów od Quixel Megascans i są to nic innego jak fotoskany co daje nam ogromną przewagę jakościową pod względem graficznym.

  3. w to ma sie fajnie grac a nie ladnie wygladac, od jakiegos czasu jezeli chodzi o produkcje gier to wszystko idzie w zla strone. Dobrym przykladem taki cyberpunk aka gowno zawiniete w pazlotko

  4. A ja się nie zgodzę co do CP2077. Z doświadczenia wiem, że tego typu wtopy to wina zarządu i walka z inwestorami, którzy mają w du.. sam produkt a to ile można i kiedy z niego wyciągnąć. A jak się zmienia wizję i wymagania co kwartał bo inwestorzy to tak właśnie się kończy. Dla przykładu Dell wycofał się z giełdy na lata bo inwestorzy zamiast oczekiwać rozwoju firmy brali tylko dywidendy oraz blokowali inwestycje w postęp a to najzwyklej dla firm technologicznych wyrok śmierci. Dlatego Dell skupił akcje i wyszedł z giełdy.

  5. Przecież jak gry będą wyglądać w ten sposób to zamiast grać, będę chodził i oglądał źdźbła trawy i liście + będę za bardzo obsrany, żeby zwiedzać niektóre lokacje. Ten silnik jest po prostu niewyobrażalny.
    Nie da się dostosowywać barw, klimatu w Unreal Engine 5? Chodzi właśnie o stylistykę. Czy ciężko nadać mu lekkości w miejsce dobijającego, ciężkiego realizmu?

  6. na angielskiej stronie youtuba i twittera widzialam wiele komentarzy dlaczego. Jak dla mnie to bylo oczywiste. UE5 jest bardziej elastyczny i nie potrzeba lat zeby go przystosowac do innego typu gry. Zaloze sie ze Cyberpunk wyszedl by duzo wczesniej gdyby nie RedEngine

  7. "Jedyne co będzie ich ograniczać to wyobraźnia" i korporacyjni overlordzi 😉
    Nie chcę zapeszać, ale dla mnie to takie typowe pompowanie balonika, który, jak pokazał CP2077, w końcu pęknie

  8. UnrealEngine 5 to szansa przede wszystkim na w miarę porządną i uniwersalną skalowalność oraz standaryzację, myślę że czasy, gdzie każda gra ma swój silnik mamy już dawno za sobą. Z jednej strony to było spoko sobie modyfikować takiego Stalkera przez notatnik i dodawanie plików txt czy jakie tam one miały rozszerzenie, czy budować po lekcjach mapy do CS'a…ale pomyślcie ile teraz mniej pracy będą mogli poświęcić twórcy na te czasochłonne pierdoły jak obsiewanie map drzewami, czy tworzenie postaci (mam tu na myśli ten nowy epic'owy kreator niemal jak fotogrametria). Lepiej zapłacić będzie teraz scenarzystom i być może całym zespołom kreatywnym na poświęcenie czasu nad zaawansowanymi questami i drzewem decyzji czy ciekawą narracją, zamiast miliony monet wykładać nad szarpaniem się 3 lata, bo laserki się źle wczytujoooo

  9. Co do wykorzystania assetow i wtórności wizualnej bym się nie martwił. Redzi pokazali Cyberpunkiem ze potrafią na przestarzałym silniku zrobić dobrze wyglądające lokacje. Teraz, mając do wykorzystania Unreala mogą zdobić coś genialnego.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do nas!